.lilies





Jag hade tänkt skriva ett helt annat inlägg idag men så plötsligt ringde de på dörren och där stod ett blomsterbud med dessa vackra liljor. Det kommer från J's fina syster med familj och var till J i efterskott och mig i förskott. Underbara. Stort tack!



Jag har varit duktig idag, det blev ett tidigt träningspass i morse och just nu står det en plåt med fröknäcke på tork i ugnen. Gott! På bilden ser ni min lilla bok där jag skriver allt möjligt, allt från träningsdagbok till anteckningar om ex-jobbet och idéer. Den var lite svart och tråkig så jag tejpade på ett av de framkallade korten från vår resa så vare gång jag ser den nu tänker jag på den där stranden på Fiji. Efter lunch ska jag ta och skriva några timmar innan vi packar ihop och beger oss till Gården. Det ska bli riktigt skönt att få andas lite lantluft och fira påsk där. Sen är det visst någon som fyller år på lördag så jag har hört att det pratas om tårta. ;) 




HA DET FINT!