KÖPENHAMN | RESTAURANG HÖST











Vi har haft en helt fantastisk helg i Köpenhamn jag och kärleken min. Det var min födelsedagspresent och det kunde inte blivit bättre. Nu när jag skulle ladda in bilderna dog batteriet i kameran så undertiden det laddas och jag pysslar med mina bilder tänkte jag dela med mig av ett tips från helgen. Vi snubblade över den av en slump eftersom den låg rätt nära hotellet vi bodde på. Restaurang Höst. När jag nu satt och letade bilder därifrån inser jag att det är duktigaste Emma Fexeus som varit med och stylat den, inte undra på att jag älskade inredningen!


Förutom att inredningen är galet snygg så var maten fantastiskt god! Dessutom väldigt prisvärd! Vi åt en trerätters (där det även ingick två aptitretare/palettrensare) med vinpaket för 550 kr. Det var helt klart en av höjdpunkterna under helgen som vi varmt rekommenderar!


Jag återkommer senare i veckan med våra favoriter från grannlandens fina huvudstad.

Etiketter: , , ,