2013


















Som vanligt när jag sammanfattar föregående år gör jag det med en bildkavalkad. 2013 var året som bloggen gick lite på havfart. Året då Instagram tog över. När jag tittat tillbaka kan jag se att mer än hälften av alla bilder jag fotat var på blommor och fredagsbuketten har fått en viktig plats hos mig. Vi reste till Madrid över påsken och fick uppleva en tidig vår. Sen åkte vi till Köpenhamn på födelsedagsresa bara J och jag och hade otroligt fina dagar. 2013 var även året då vi blev med kolonilott och slet som djur i början av sommaren för att få ordning på den. Det gav skörd och vi njuter än av pumpor och jordärtskockor. Vi åkte till Öland på semester och spenderade en sommar- och en vintervecka i Norrbotten. Att äta ekologiskt och värna om miljön i hur och vad jag konsumerar har en fortsatt stor betydelse, något tänk skriva mer om än vad som faktiskt blev av. 2014 hoppas jag blir året där motivationen kommer tillbaka, där jag kan få jobba mer med kameran och lär mig mycket nytt. Hej och välkommen!